Derby Blu
Historie Derby začíná v roce 1947 jako výrobce ovocných sycených nealkoholických nápojů s příchutí pomeranče, citronu a rebarbory.
Nápoje doprovází výroba a prodej likérů se dvěma produkty: Don Bairo a Rosso Antico.
Výroba se nyní zaměřuje výhradně na nektary, ovocné šťávy a nápoje pod značkou Derby Blue. Komunikační kód pro všechna osmdesátá léta je přirozenost: Derby je „dobré ovoce“ nebo „ovoce krásy“.
Na konci osmdesátých let komunikace znovu převádí hodnoty produktů do této poslední oblasti a pomocí moderní a brilantní grafiky deklaruje energetické vlastnosti jejích šťáv.
Je rok 2018, Derby Blue slaví 20 let a na oslavu tohoto významného výročí dostává nový vzhled. Změna designu nekonvenčního a současného balení s velmi evidentním písmem, které vypovídá o vkusu, je připraveno ohromit spotřebitele. Štítek se vyznačuje barvami, který dává značce jedinečnost.